Testiranje na SARS-CoV-2 provodi se na platou, ispred velike žute zgrade Klinike za infektivne bolesti „Dr. Fran Mihaljević“, Mirogojska 8 (pristup stubama, odmah nakon raskrižja s Rockefellerovom ulicom). Klinika nema mogućnost drive-in testiranja, pa molimo da automobile parkirate izvan kruga Klinike.
NARUČIVANJE ZA TESTIRANJE JE OBAVEZNO PREMA DOLJE NAVEDENIM UPUTAMA.
kliknite na sliku za povećanje
- GPS koordinate: 45.829568,15.980183
- GPS koordinate: 45.829568,15.980183
- GPS koordinate: 45.829568,15.980183
GPS koordinate: 45.829568,15.980183
Klinika za infektivne bolesti „Dr. Fran Mihaljević“ pruža uslugu testiranja na SARS-CoV-2 uz A3 uputnicu uz obavezno prethodno naručivanje.
Testiranje se provodi iz uzorka obriska nazofarinksa, RT–PCR metodom molekularne dijagnostike, pri čemu se detektiraju dvije ciljane sekvence virusa.
NALAZ TESTIRANJA
U pravilu, nalazi su gotovi unutar 24 sata, a iznimno, zbog obima posla, nalazi se čekaju do maksimalno 48 sati.
RADNO VRIJEME
Uzimanje i testiranje uzoraka uz A3 uputnicu provodi se:
– radnim danom od 8:00 do 15:00 sati,
– subotom od 8:00 do 15:00 sati,
– nedjeljom i blagdanom nema testiranja
NARUČIVANJE je obavezno putem online obrasca za testiranje uz uputnicu koji je dostupan OVDJE
POSTUPAK UZORKOVANJA
Testiranje se provodi na platou ispred velike žute zgrade Klinike za infektivne bolesti „Dr. Fran Mihaljević“, Mirogojska 8 (pristup stubama, odmah nakon raskrižja s Rockefellerovom ulicom).
Klinika nema mogućnost drive-in testiranja, pa molimo da automobile parkirate izvan kruga Klinike.
Molimo da prilikom dolaska/tijekom boravka u Klinici nosite zaštitnu masku te imate pripremljen MBO broj sa zdravstvene iskaznice.
Po dolasku na testiranje potrebno je javiti se administratoru na šalteru za upis pacijenata uz A3 e-uputnicu (bijeli kontejner oznake T1), koji će provesti administrativni upis i uputiti Vas na uzorkovanje uzimanjem obriska nazofarinksa. Uzimanje uzoraka provodi se u bijelom kontejneru oznake T2.
POSTUPAK IZDAVANJA NALAZA
Nalazi ne sadrže QR kodove, ali su valjani bez istih.
Nalaz se izdaje isključivo na hrvatskom jeziku i dostavlja liječniku obiteljske medicine koji je ordinirao pretragu.
Ukoliko pacijent izričito zatraži, nalaz se može poslati i na e-mail adresu pacijenta navedenu u online obrascu za naručivanje koji je dostupan OVDJE.
Potvrda o rezerviranom terminu i nalaz će biti poslani na e-mail adresu koji ste upisali u obrazac prilikom rezervacije termina.
Molimo da pažljivo upišete svoju e-mail adresu i obavezno provjerite sandučić neželjene pošte (SPAM folder).
Serološko testiranje na SARS-CoV-2, obavlja se radnim danom (od ponedjeljka do petka) u vremenu od 07.15 do 09.15 sati.
Uzimanje uzoraka krvi za serološko testiranje obavlja se u Dijagnostičkoj ambulanti Klinike (prizemlje Upravne zgrade, uz izlaznu rampu prema Rockefellerovoj ulici). Naručivanje nije potrebno.
Rezultati serološkog testa na SARS-CoV-2 dostupni su tri radna dana nakon uzimanja uzorka.
Ovisno o Vašem izboru, nalazi se mogu preuzeti osobno (radnim danom od 10.00 do 14.00 sati na istoj lokaciji) ili se na Vaš zahtjev šalju na kućnu adresu.
Testiranje na koronavirus
Klinika za infektivne bolesti „Dr. Fran Mihaljević“ pruža uslugu testiranja na SARS-CoV-2 UZ PLAĆANJE, na vlastiti zahtjev.
Testiranje se provodi iz uzorka obriska nazofarinksa koristeći jednu od sljedećih metoda (ovisno o osobnom odabiru korisnika):
– brzi antigenski test (BAT)
– RT-PCR metoda molekularne dijagnostike, pri čemu se detektiraju dvije ciljane sekvence virusa.
Cijena usluge testiranja na koronavirus za *:
– brzi antigenski test iznosi 100,00 HRK (13,27 EUR)
– RT-PCR test iznosi 390,00 HRK (51,76 EUR)
* fiksni tečaj konverzije: 1 EUR = 7,53450 HRK
Postupak plaćanja
Način plaćanja možete odabrati nakon odabira vrste testa i termina testiranja.
Moguće su dvije vrste plaćanja:
– avansno plaćanje Internet bankarstvom ili uplatnicom
– karticom ili gotovinom na dan testiranja, na samoj lokaciji.
U slučaju avansnog plaćanja, sustav će nakon upisa osobnih podataka automatski generirati uplatnicu s potrebnim bankovnim podacima i barkodom (samo za uplate iz Hrvatske).
U slučaju da se uplatnica nije automatski ispisala, kao i za plaćanja iz inozemstva, podaci za avansnu uplatu su sljedeći:
PREZIME I IME, ADRESA KORISNIKA
UPLATA U KORIST RAČUNA (PRIMATELJ): KLINIKA ZA INFEKTIVNE BOLESTI “DR. FRAN MIHALJEVIĆ”
IBAN: HR1210010051863000160
MODEL: HR65
POZIV NA BROJ: 7129-051-26459-893001
SWIFT: NBHRHR2X
BANKA: Hrvatska narodna banka, Trg hrvatskih velikana 3, 10 000 Zagreb, Croatia
OPIS PLAĆANJA: prezime i ime korisnika, test na COVID, osobni identifikacijski broj (OIB)
IZNOS: upisati odgovarajući iznos
Prilikom izrade inozemnog naloga za plaćanje, u OPISU PLAĆANJA potrebno je evidentirati podatke o pozivu na broj, prezime i ime korisnika, test na COVID, osobni identifikacijski broj (broj putovnice). Postoji mogućnost izdavanja R-1 računa uz prethodnu najavu.
Na testiranje je potrebno ponijeti:
– identifikacijsku ispravu (osobna iskaznica, putovnica ili vozačka dozvola)
– isprintanu potvrdu o izvršenoj uplati (u slučaju avansnog plaćanja). Ukoliko niste u mogućnosti isprintati potvrdu o plaćanju, molimo da istu proslijedite na e-mail: covid.test@bfm.hr
– potvrdu o rezervaciji termina testiranja (dovoljno je pokazati potvrdu na mobitelu).
Postupak uzorkovanja
Testiranje se provodi na platou ispred velike žute zgrade Klinike za infektivne bolesti „Dr. Fran Mihaljević“, Mirogojska 8 (pristup stubama, odmah nakon raskrižja s Rockefellerovom ulicom).
Klinika nema mogućnost drive-in testiranja, pa molimo da automobile parkirate izvan kruga Klinike.
Molimo da prilikom dolaska/tijekom boravka u Klinici nosite zaštitnu masku.
Po dolasku na testiranje potrebno je javiti se administratoru na šalteru blagajne (bijeli kontejner oznake T1), koji će provesti administrativni upis i uputiti Vas na uzorkovanje uzimanjem obriska nazofarinksa. Uzimanje uzoraka provodi se u bijelom kontejneru oznake T2.
Radno vrijeme
Testiranje na koronavirus brzim antigenskim testom (BAT) obavlja se:
– radnim danom od 8.00 do 9.00 sati
– subotom, nedjeljom i blagdanom se BAT ne obavlja.
Testiranje na koronavirus metodom RT-PCR obavlja se:
– radnim danom od 9.00 do 15.00 sati
– subotom od 8.00 do 14.00 sati
– nedjeljom i blagdanom nema testiranja
Molimo korisnike da se pridržavaju rasporeda vremena predviđenog za odabrano testiranje.
Izdavanje nalaza
Nalaz testa vrijedi kao potvrda za putovanja i prelazak granice, odnosno za izdavanje EU COVID potvrde. Nalazi ne sadrže QR kodove, ali su valjani bez istih.
Nalaz brzog antigenskog testa (BAT) je dvojezičan (na engleskom i hrvatskom) dok se za RT-PCR nalaz treba odabrati jedan od ponuđenih jezika (hrvatski ili engleski), bez dodatne naplate.
Odabir jezika nalaza RT-PCR testa moguć je isključivo u online kalendaru za naručivanje.
Nakon obavljenog testiranja, nalaz ćete dobiti prema odabiru u online obrascu za naručivanje:
– ukoliko je odabir bio “e-mail”: primit ćete elektroničku poštu, a u privitku e-maila će biti nalaz testiranja (nalaz PCR testa ćete dobiti s e-mail adrese: dijagnostika.covid19@bfm.hr, a nalaz BAT-a ćete dobiti s e-mail adrese antigen.covid@bfm.hr )
– ukoliko je odabir bio “osobno preuzimanje u Klinici”: nalaz možete preuzeti u Klinici, kod administratora na blagajni (bijeli kontejner oznake T1) radnim danom od 9.00 – 15.00 sati te subotom od 8.00-14.00 sati.
Vrijeme čekanja na nalaz (od uzimanja obriska do izdavanja nalaza)
– za RT-PCR test je unutar 24 sata, a iznimno, zbog obima posla, do maksimalno 48 sati
– za brzi antigenski test je unutar 4 sata.
OBAVEZNO JE NARUČIVANJE PUTEM ONLINE KALENDARA ZA TESTIRANJE UZ PLAĆANJE
Potvrda o rezerviranom terminu i nalaz će biti poslani na e-mail adresu koji ste upisali u obrazac prilikom rezervacije termina.
Molimo da pažljivo upišete svoju e-mail adresu i obavezno provjerite sandučić neželjene pošte (SPAM folder).
Klinika za infektivne bolesti „Dr. Fran Mihaljević“ pruža uslugu testiranja na SARS-CoV-2 na osobni zahtjev, uz plaćanje, ukoliko nemate uputnicu.
Testiranje se provodi iz uzorka obriska nazofarinksa koristeći jednu od sljedećih metoda (ovisno o osobnom odabiru korisnika):
– brzi antigenski test (BAT)
– RT-PCR metoda molekularne dijagnostike, pri čemu se detektiraju dvije ciljane sekvence virusa.
Cijena usluge testiranja na koronavirus*:
– brzi antigenski test iznosi 100,00 HRK (13,27 EUR)
– RT-PCR test iznosi 390,00 HR (51,76 EUR)
* fiksni tečaj konverzije: 1 EUR = 7,53450 HRK
Radno vrijeme
Testiranje na koronavirus brzim antigenskim testom (BAT) obavlja se:
– radnim danom od 8.00 do 9.00 sati
– subotom, nedjeljom i blagdanom se BAT ne obavlja.
Testiranje na koronavirus metodom RT-PCR obavlja se:
– radnim danom od 9.00 do 15.00 sati
– subotom od 8.00 do 14.00 sati
– nedjeljom i blagdanom se PCR testiranje ne obavlja.
Tvrtke koje imaju ugovor s Klinikom ili žele obaviti testiranje odjednom za više od 5 zaposlenika, molimo da dogovore termin testiranja na e-mail: covid.termin@bfm.hr
Za testiranje do 5 zaposlenika, molimo da koristite online obrazac za naručivanje dostupan OVDJE i da za svakog zaposlenika odaberete termin dolaska.
POSTUPAK PLAĆANJA
Moguće je avansno plaćanje internet bankarstvom ili putem uplatnice ili plaćanje karticom/gotovinom na licu mjesta uz izdavanje R-1 računa.
Podaci za uplatu:
PREZIME I IME, ADRESA KORISNIKA
UPLATA U KORIST RAČUNA (PRIMATELJ): KLINIKA ZA INFEKTIVNE BOLESTI “DR. FRAN MIHALJEVIĆ”
IBAN: HR1210010051863000160
MODEL: HR65
POZIV NA BROJ: 7129-051-26459-893001
SWIFT: NBHRHR2X
BANKA: Hrvatska narodna banka, Trg hrvatskih velikana 3, 10 000 Zagreb, Croatia
OPIS PLAĆANJA: prezime i ime korisnika, test na COVID, osobni identifikacijski broj (OIB)
IZNOS: upisati odgovarajući iznos
Prilikom izrade inozemnog naloga za plaćanje, u OPISU PLAĆANJA je potrebno evidentirati podatke o pozivu na broj, prezime i ime korisnika, test na COVID, osobni identifikacijski broj (broj putovnice). Postoji mogućnost izdavanja R-1 računa uz prethodnu najavu.
POSTUPAK PRIJAVE ZA TESTIRANJE NA SARS-CoV-2 NA ZAHTJEV PRAVNE OSOBE (TVRTKE) – NARUDŽBENICA (Obrazac „B“)
Tvrtke koje imaju ugovor s Klinikom ili žele obaviti testiranje odjednom za više od 5 zaposlenika, molimo da najmanje 3 dana prije dolaska na testiranje ispunjeni Obrazac „B“ na hrvatskom/engleskom jeziku pošalju na e-mail: fakturni@bfm.hr te na dijagnostika.covid19@bfm.hr
U predmetu/naslovu e-maila navedite naziv TVRTKE / PRAVNE OSOBE.
Pravne osobe prijavu mogu poslati radnim danom (od ponedjeljka do petka) u vremenu od 08.00 do 14.00 sati.
POSTUPAK UZORKOVANJA
Uzimanje uzoraka provodi se u Koordinaciji za prijamno-trijažnu djelatnost Klinike za infektivne bolesti „Dr. Fran Mihaljević“.
Tijekom boravka u Klinici potrebno je nositi zaštitnu masku. Molimo da pripremite identifikacijsku ispravu (osobna iskaznica, putovnica ili vozačka dozvola).
Nakon dolaska u Kliniku potrebno je javiti se administratoru na blagajni (bijeli kontejner broj 5), koji će izvršiti administrativni upis i uputiti Vas na uzorkovanje uzimanjem obriska nazofarinksa.
POSTUPAK IZDAVANJA NALAZA TESTIRANJA
Nakon dovršenog molekularnog testiranja, nalaz će biti poslan u skladu s odabranim u evidencijskom obrascu:
– ukoliko je odabir bio “e-mail” – primit ćete elektroničku poštu, a u privitku e-maila će biti nalaz Vašeg testiranja
– ukoliko je odabir bio “osobno preuzimanje u Klinici” – trebate doći u Kliniku i nalaz preuzeti od administratora na blagajni, radnim danom u vremenu od 9.00 – 17.00 sati, a subotom i nedjeljom od 9.00-12.00 sati.
Nalazi ne sadrže QR kodove, ali su valjani bez istih.
Vrijeme čekanja na nalaz (od uzimanja obriska do izdavanja nalaza) je u pravilu, unutar 24 sata, a iznimno, zbog obima posla, nalazi se čekaju do maksimalno 48 sati.
SARS-CoV-2 TESTING
The University Hospital for Infectious Diseases “Dr. Fran Mihaljević” provides SARS-CoV-2 testing on personal request, with payment.
The testing of the nasopharyngeal swab sample is performed by one of the following methods:
-rapid antigen test (RAT)
-molecular diagnostic method (RT-PCR) for detection of two target virus sequences.
CORONAVIRUS TESTING PRICE FOR*:
– rapid antigen test (RAT) is 100,00 HRK (13,27 EUR)
– RT-PCR test is 390,00 HRK (51,76 EUR)
*fixed exchange rate: 1 EUR = 7,53450 HRK
PAYMENT PROCEDURE
Type of payment can be selected after date/time and type of test is selected.
There are two payment options:
– advance payment via Internet banking or payment slip
– on site payment by cash or credit card
In case of payment in advance, after entering personal data, the system shall automatically generate payment slip with bank account details and barcode (only for local payments from Croatia).
For international payments, bank account details are as follows:
NAME, SURNAME AND ADDRESS OF THE CLIENT
PAYMENT IN FAVOR OF THE ACCOUNT HOLDER: UNIVERSITY HOSPITAL FOR INFECTIOUS DISEASES “DR. FRAN MIHALJEVIĆ”
IBAN: HR1210010051863000160
MODEL: HR65
CALL NUMBER: 7129-051-26459-893001
SWIFT: NBHRHR2X
BANK: CROATIAN NATIONAL BANK, Trg hrvatskih velikana 3, 10 000 Zagreb, Croatia
DESCRIPTION OF PAYMENT: first and last name of the client, COVID test, personal identification number (OIB) or passport number
AMOUNT: enter testing price
For international payments, in the DESCRIPTION OF PAYMENT please state the following: call number, name and surname, COVID test, personal identification number (or passport number).
R-1 invoice (or invoice addressed to a company) can be issued at the cash register, with prior notice.
ON THE DAY OF TESTING PLEASE BRING THE FOLLOWING:
– identification document (identity card, passport or driver’s license)
– payment confirmation printout (in case of bank payment in advance). If you cannot bring a printout, please send payment confirmation to e-mail address: covid.test@bfm.hr
– appointment confirmation (print out or show it on your mobile phone).
SAMPLING PROCEDURE
The testing is carried out on the plateau in front of the large yellow building of the University Hospital for Infectious Diseases “Dr. Fran Mihaljević”, Mirogojska 8 (access by stairs, right after the intersection with Rockefellerova Street).
The hospital has no possibility for drive-in testing, so please park your car outside hospital premises.
Please wear a protective face mask upon arrival/during your stay at the hospital.
Upon arrival for the test, please report to the administrator at the cash register (white container marked T1), who will sign you in and provide further directions. Nasopharyngeal swab sampling is then carried out in the white container marked T2.
WORKING HOURS
Coronavirus testing using Rapid Antigen test (RAT) is performed:
– Monday to Friday from 8.00 to 9.00 hours
– on Saturdays, Sundays and national holidays, RAT test is not performed.
Coronavirus testing using RT-PCR method is performed:
– Monday to Friday from 9.00 to 15.00 hours
– on Saturdays from 8.00 to 14.00 hours
– on Sundays and national holidays PCR testing is not performed.
Please adhere to the time schedule provided for the selected testing.
TEST RESULTS
Test result is valid as a certificate for travel and border crossing, i.e. for the issuance of an EU COVID certificate. Test results do not contain QR codes, but are valid without them.
Rapid Antigen Test result is provided as a bilingual parallel text (in English and Croatian) while for RT-PCR, one language has to be selected (either Croatian or English), with no extra charge. The language of the RT-PCR test can be selected only in the calendar online form.
After testing is completed, the test result will be sent according to your selection:
– if you selected “e-mail” – your test results will be sent to the e-mail address you provided in the online form (you will receive PCR test result from e-mail address: dijagnostika.covid19@bfm.hr, and RAT result from e-mail address antigen.covid@bfm.hr )
– if you selected “collection at the Hospital in person” – you should come to the Hospital and collect test results in person from the administrator at the cash register (white container marked T1), every day Monday to Friday from 09.00 to 15.00 hours or on Saturdays from 08.00 to 14.00 hours.
Average wait time for test results (from sampling to laboratory report)
– for RT-PCR is within 24 hours, and exceptionally, due to increased workload, the results are ready in up to a maximum of 48 hours
– for RAT is within 4 hours.
TO SCHEDULE AN APPOINTMENT PLEASE USE ONLINE CALENDAR
Please note: Appointment confirmation and test result will be sent to the e-mail address you provided in the online form.
Please enter your e-mail address correctly and make sure to check your SPAM folder.
SARS-CoV-2 TESTING
The University Hospital for Infectious Diseases “Dr. Fran Mihaljević” provides SARS-CoV-2 testing on personal request, with payment.
The testing of the nasopharyngeal swab sample is performed by one of the following methods:
– rapid antigen test (RAT)
– molecular diagnostic method (RT-PCR) for detection of two target virus sequences.
CORONAVIRUS TESTING PRICE FOR*:
– rapid antigen test (RAT) is 100,00 HRK (13,27 EUR)
– RT-PCR test is 390,00 HRK (51,76 EUR)
*fixed exchange rate: 1 EUR = 7,53450 HRK
PAYMENT PROCEDURE
Type of payment can be selected after date/time and type of test is selected.
There are two payment options:
– advance payment via Internet banking or payment slip
– on site payment by cash or credit card
For larger groups, an in advance appointment is required via e-mail: covid.termin@bfm.hr
PAYMENT PROCEDURE
Advance payment is required via internet banking or bank transfer.
Payment details:
NAME, SURNAME AND ADDRESS OF THE CLIENT
PAYMENT IN FAVOR OF THE ACCOUNT HOLDER: UNIVERSITY HOSPITAL FOR INFECTIOUS DISEASES “DR. FRAN MIHALJEVIĆ”
IBAN: HR1210010051863000160
MODEL: HR65
CALL NUMBER: 7129-051-26459-893001
SWIFT: NBHRHR2X
BANK: CROATIAN NATIONAL BANK, Trg hrvatskih velikana 3, 10 000 Zagreb, Croatia
DESCRIPTION OF PAYMENT: first and last name of the client, COVID test, personal identification number (OIB)
AMOUNT: enter testing price
For international payment, in the DESCRIPTION OF PAYMENT please state the following: call number, name and surname, COVID test, personal identification number (passport number).
R-1 invoice can be issued with prior notice.
APPLICATION PROCEDURE FOR SARS-CoV-2 TESTING AT THE REQUEST OF A LEGAL ENTITY – (Form “B”)
Before coming to the Hospital, at least 3 days in advance, please download and fill out the Requisition Form “B” and send to e-mails: fakturni@bfm.hr and dijagnostika.covid19@bfm.hr
In the subject field of the e-mail state the name of the COMPANY / LEGAL ENTITY.
Legal entities can send the requisition form on working days (Monday to Friday) from 08.00 to 14.00.
SAMPLING PROCEDURE
The testing is carried out on the plateau in front of the large yellow building of the University Hospital for Infectious Diseases “Dr. Fran Mihaljević”, Mirogojska 8 (access by stairs, right after the intersection with Rockefellerova Street).
The hospital has no possibility for drive-in testing, so please park your car outside hospital premises.
Please wear a protective face mask upon arrival/during your stay at the hospital.
Upon arrival for the test, please report to the administrator at the cash register (white container marked T1), who will sign you in and provide further directions. Nasopharyngeal swab sampling is then carried out in the white container marked T2.
WORKING HOURS
Coronavirus testing using Rapid Antigen test (RAT) is performed:
– Monday to Friday from 8.00 to 9.00 hours
– on Saturdays, Sundays and national holidays, RAT test is not performed.
Coronavirus testing using RT-PCR method is performed:
– Monday to Friday from 9.00 to 15.00 hours
– on Saturdays from 8.00 to 14.00 hours
– on Sundays and national holidays PCR test is not performed.
Please adhere to the time schedule provided for the selected testing.
TEST RESULTS
Test result is valid as a certificate for travel and border crossing, i.e. for the issuance of an EU COVID certificate. Test results do not contain QR codes, but are valid without them.
Rapid Antigen Test result is provided as a bilingual parallel text (in English and Croatian) while for RT-PCR, one language has to be selected (either Croatian or English), with no extra charge.
The language of the RT-PCR test can be selected only in the calendar online form.
After testing is completed, the test result will be sent according to your selection:
– if you selected “e-mail” – your test results will be sent to the e-mail address you provided in the online form (you will receive PCR test result from e-mail address: dijagnostika.covid19@bfm.hr, and RAT result from e-mail address antigen.covid@bfm.hr )
– if you selected “collection at the Hospital in person” – you should come to the Hospital and collect test results in person from the administrator at the cash register (white container marked T1), every day Monday to Friday from 09.00 to 15.00 hours or on Saturdays from 08.00 to 14.00 hours.
Average wait time for test results (from sampling to laboratory report)
– for RT-PCR is within 24 hours, and exceptionally, due to increased workload, the results are ready in up to a maximum of 48 hours
– for RAT is within 4 hours.
Please note: Appointment confirmation and test result will be sent to the e-mail address you provided in the online form.
Please enter your e-mail address correctly and make sure to check your SPAM folder.
U Koordinaciji za dijagnostiku COVID-19, provodi se testiranje iz uzorka obriska nazofarinksa /orofarinksa RT–PCR metodom molekularne dijagnostike, pri čemu se detektiraju dvije ciljane sekvence novog koronavirusa (SARS-CoV-2) na analizatoru „Roche Cobas 6800“. Radi se o automatiziranom postupku obrade uzoraka gdje je vjerojatnost ljudske pogreške minimalna. Navedeni uređaj, nakon postupka analize, prikaže rezultat testiranja kao pozitivan, negativan ili graničan.
RT–PCR metoda molekularne dijagnostike je vrlo osjetljiva i specifična metoda te pouzdano utvrđuje i najmanju prisutnost virusnog genoma, dakle, virusne ribonukleinske kiseline (RNA). Ovaj test ne daje informaciju koliko je virusa u uzorku i u kolikoj je mjeri on aktivan.
Svaki nalaz testiranja na SARS-CoV-2 treba interpretirati u ovisnosti o indikaciji za testiranje, epidemiološkim podacima i kliničkoj slici.
INTERPRETACIJA DOBIVENOG NALAZA TESTIRANJA NA SARS-COV-2
- NEGATIVAN REZULTAT TESTIRANJA
- u uzorku nije dokazana RNA novog koronavirusa (SARS-CoV-2)
- POZITIVAN REZULTAT TESTIRANJA
- u uzorku je dokazana RNA novog koronavirusa (SARS-CoV-2)
- ukoliko pacijent nema simptome bolesti COVID-19, radi se o pacijentu koji je asimptomatski vironoša te u svrhu daljnjeg zbrinjavanja, javlja se epidemiologu
- ukoliko pacijent ima simptome bolesti COVID-19, u svrhu daljnjeg zbrinjavanja, javlja se nadležnom liječniku.
- GRANIČAN REZULTAT TESTIRANJA ili rezultat testiranja je na granici detekcije testa
- u uzorku je dokazana samo jedna ciljana sekvenca novog koronavirusa (SARS-CoV-2). Dakle, ovaj nalaz nije negativan, ali ne može se prikazati ni kao pozitivan te prema pravilu dobre laboratorijske prakse i uputama proizvođača, zahtijeva provjeru ponovnim uzorkovanjem nakon 48 sati. Ovakav nalaz u kliničkoj interpretaciji može značiti ili sam početak ili kraj infekcije.
- u slučaju potrebe retestiranja kod graničnog rezultata, postupak, za pacijente i osobe koje samovoljno dolaze na testiranje uz plaćanje, je slijedeći:
-
- ukoliko se radi o osiguraniku Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (HZZO), tada se osoba retestira uz „A3“ uputnicu nadležnog liječnika, dakle, osobno ne plaća uslugu retestiranja
- ukoliko osoba nije osiguranik HZZO-a, plaća uslugu retestiranja
- ukoliko osoba ima EU iskaznicu zdravstvenog osiguranja ili drugo inozemno zdravstveno osiguranje, trošak retestiranja bit će naplaćen:
– ili putem HZZO-a, uz EU iskaznicu – inozemne konvencije
– ili putem inozemnog osiguranja, kada klijent osobno plaća uslugu retestiranja i potom, osobno traži povrat troškova osiguranja od nadležnog osiguravatelja.
-
Za dodatne informacije o testiranju nazovite info telefon na broj 091/4012 134 isključivo radnim danom od 12.00-14.00 sati.